Sprzedaż
Customer Support Specialist

Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie, B2B
Wymiar pracy:
Pełny etat,
Niepełny etat
Tryb pracy:
stacjonarna,
zdalna
Doświadczenie:
Mile widziane
Umiejętności
Wymagane
Komunikatywność
szybkie reagowanie
status studenta / ucznia
Opis stanowiska
O PROJEKCIE
Sellizer to ambitny, cieszący się coraz większą rozpoznawalnością startup, wspomagający sprzedaż. Gwarantujemy sporo pracy, ale i nauki oraz dajemy możliwość uczestniczenia w budowaniu marki od podstaw.
W rok nauczysz się tu więcej, niż przez kilka lat w korporacji. Rozwijasz się wraz z rozwojem startupu - czyli błyskawicznie.
Zobacz, co robimy na www.Sellizer.pl.
Profil kandydata
Twoim głównym zadaniem będzie wsparcie i edukacja Klienta. Czyli… co dokładniej?
- przeprowadzanie wdrożeń i szkoleń dla nowych użytkowników,
- odpowiadanie na zgłoszenia i zapytania użytkowników za pośrednictwem telefonu, maila i czatu,
- rozwiązywanie problemów i błędów zgłaszanych przez użytkowników (współpraca z innymi działami w zakresie wymiany informacji),
- pozyskiwanie uwag i sugestii od użytkowników i omawianie wniosków z działami Rozwoju Produktu, Marketingu i Sprzedaży,
- identyfikacja potrzeb klientów i oparta na niej pomoc w efektywnym wykorzystaniu poszczególnych funkcji narzędzia,
- informowanie użytkowników o nowych funkcjach w narzędziu,
- monitorowanie aktywności użytkowników w narzędziu i aktywizacja ich.
Jeśli:
- lubisz nowe technologie i interesujesz się sprzedażą,
- jesteś otwarty/-a i chętny/-a na rozmowy z użytkownikami,
- posiadasz umiejętność szybkiej reakcji,
- masz dar drążenia tematu,
- masz gotowość do pracy w pełnym wymiarze czasu,
- chcesz pracować stacjonarnie w naszym biurze w Rzeszowie lub w Krakowie,
- masz status studenta lub ucznia,
- chcesz się uczyć i rozwijać,
to nie zastanawiaj się dłużej! Czekamy na Ciebie.
Oferujemy Ci:
- umowę zlecenie/B2B,
- wynagrodzenie podstawowe plus premia,
- elastyczny godzinowo system pracy,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- realny wpływ na rozwój firmy,
- możliwość rozwoju i poszerzania wiedzy,
- możliwość awansu i zajęcia kluczowej pozycji oraz objęcia udziałów firmy Sellizer.
Ogłoszenia z tej samej kategorii

Asystent Kas Samoobsługowych Czarny Dunajec

Asystent Kas Samoobsługowych Ząbki

Asystent Kas Samoobsługowych Łódź
Specjalista ds. obsługi klienta
5040 - 7500 PLN

Młodszy specjalista ds. sprzedaży z j. angielskim
Przesłano aplikację