Specjalista ds. BHP
Huta Stalowa Wola S. A.
Stalowa Wola, Gen. Tadeusza Kasprzyckiego 8
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Tryb pracy:
stacjonarna
Doświadczenie:
Mid / Regular
Umiejętności
Wymagane
wykształcenie wyższe kierunkowe lub pokrewne
komunikatywność
praca w zespole
prowadzenie szkoleń
MS Office
systemy ERP
Opis stanowiska
Huta Stalowa Wola S.A. - lider sektora zbrojeniowego, przedsiębiorstwo technologiczno – produkcyjne wspierające bezpieczeństwo narodowe, przełamujące bariery innowacji w przemyśle ciężkim, poszukuje do swojego zespołu kandydatów na ww. stanowisko.
Zakres obowiązków:
- Nadzorowanie i kontrolowanie polityki firmy oraz jej oddziałów w zakresie BHP zgodnie z wymaganiami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy,
- Koordynowanie działań w zakresie BHP i PPOŻ w firmie i prowadzenie okresowej kontroli w celu weryfikacji ich zgodności z założeniami, stała analiza postępów realizacji,
- Przeprowadzanie regularnych inspekcji w miejscu pracy w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy,
- Udział w przeprowadzanych w firmie kontrolach organów państwowych (Państwowa Inspekcja Pracy, Inspekcja Sanitarna itp.),
- Tworzenie standardów BHP, dokumentacji, procedur, instrukcji stanowiskowych oraz opracowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
- Prowadzenie postępowań powypadkowych, raportowanie oraz monitorowanie warunków pracy (przestrzeganie przepisów i zasad),
- Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu BHP,
- Pro-aktywność i zaangażowanie w zakresie działań zmierzających do poprawy BHP w przedsiębiorstwie,
- Podejmowanie działań prewencyjnych w zakresie zdrowia fizycznego i psychicznego, działań ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań firmy.
Wymagania:
- Odpowiednio 3-5 lat doświadczenia w służbie BHP,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe / w zakresie BHP lub wyższe z innej dziedziny oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie BHP,
- Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań/raportów środowiskowych, powypadkowych itp.,
- Umiejętność praktycznej interpretacji wymagań prawnych w zakresie BHP,
- Umiejętność przeprowadzania szkoleń,
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ.,
- Doświadczenie w kształtowaniu kultury BHP w firmie,
- Umiejętność przeprowadzania kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, programów ERP i innych wspomagających pracę,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, z działami w organizacji oraz Oddziałami HSW S.A.,
- Kultura osobista w kontaktach interpersonalnych, sumienność, rzetelność w realizacji obowiązków,
- Terminowość w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
- Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
- Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
- Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne)
Ogłoszenie wygasło
Przesłano aplikację