Specjalista ds. BHP

Huta Stalowa Wola S. A.
Stalowa Wola, Gen. Tadeusza Kasprzyckiego 8

Wielkość firmy: 500 + os.
Szukamy: 1 osoby
Ogłoszenie wygasło
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Tryb pracy:
stacjonarna
Doświadczenie:
Mid / Regular

Umiejętności

Wymagane

wykształcenie wyższe kierunkowe lub pokrewne
komunikatywność
praca w zespole
prowadzenie szkoleń
MS Office
systemy ERP

Opis stanowiska

Huta Stalowa Wola S.A. - lider sektora zbrojeniowego, przedsiębiorstwo technologiczno – produkcyjne wspierające bezpieczeństwo narodowe, przełamujące bariery innowacji w przemyśle ciężkim, poszukuje do swojego zespołu kandydatów na ww. stanowisko.

Zakres obowiązków:

  • Nadzorowanie i kontrolowanie polityki firmy oraz jej oddziałów w zakresie BHP zgodnie z wymaganiami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy,
  • Koordynowanie działań w zakresie BHP i PPOŻ w firmie i prowadzenie okresowej kontroli w celu weryfikacji ich zgodności z założeniami, stała analiza postępów realizacji,
  • Przeprowadzanie regularnych inspekcji w miejscu pracy w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy,
  • Udział w przeprowadzanych w firmie kontrolach organów państwowych (Państwowa Inspekcja Pracy, Inspekcja  Sanitarna itp.),
  • Tworzenie standardów BHP, dokumentacji, procedur, instrukcji stanowiskowych oraz opracowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych, raportowanie oraz monitorowanie warunków pracy (przestrzeganie przepisów i zasad),
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu BHP,
  • Pro-aktywność i zaangażowanie w zakresie działań zmierzających do poprawy BHP w przedsiębiorstwie,
  • Podejmowanie działań prewencyjnych w zakresie zdrowia fizycznego i psychicznego, działań ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań firmy.

Wymagania:

  • Odpowiednio 3-5 lat doświadczenia w służbie BHP,
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe / w zakresie BHP lub wyższe z innej dziedziny oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie BHP,
  • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań/raportów środowiskowych, powypadkowych itp.,
  • Umiejętność praktycznej interpretacji wymagań prawnych w zakresie BHP,
  • Umiejętność przeprowadzania szkoleń,
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ.,
  • Doświadczenie w kształtowaniu kultury BHP w firmie,
  • Umiejętność przeprowadzania kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, programów ERP i innych wspomagających pracę,
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, z działami w organizacji oraz Oddziałami HSW S.A.,
  • Kultura osobista w kontaktach interpersonalnych, sumienność, rzetelność w realizacji obowiązków,
  • Terminowość w realizacji powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne)

Ogłoszenie wygasło

Przesłano aplikację