Specjalista ds. obsługi Klienta Biznesowego

Alior Bank
Rzeszów

Wielkość firmy: 500 + os.
Szukamy: 1 osoby
Ogłoszenie wygasło
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Tryb pracy:
hybrydowa
Doświadczenie:
Mid / Regular

Umiejętności

Wymagane

procesy bankowe
produkty bankowe
analiza finansowa przedsiębiorstw
procesy kredytowe
komuniktywność
MS Office
praca zespołowa

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa posprzedażowa Klientów Biznesowych
  • bezpośredni kontakt z Klientami Biznesowymi (mail, telefon, bankowość internetowa)
  • poprawne raportowanie wyników pracy
  • współpraca z innymi jednostkami w Banku
  • działania weryfikacyjne i kontrolne w obszarze Klienta Biznesowego

Nasze wymagania:

  • masz doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym oraz potrafisz dopasować produkty do potrzeb Klienta
  • znasz procesy i produkty bankowe
  • znasz zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw i procesy kredytowe
  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • w stopniu bardzo dobrym posługujesz się pakietem MS Office
  • jesteś nastawiona/y na realizację celów oraz współpracę w zespole
  • potrafisz radzić sobie z presją czasu i konsekwentnie realizujesz swoje obowiązki w pracy

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pracę hybrydową
  • pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
  • pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
  • Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Ogłoszenie wygasło

Przesłano aplikację